Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

Motoros megérzése

2018. május 24. 10:32 - Bognár Tas

Halihó Tas!

Van pár sztorim, mivel tudod, motorozom és ott jól jön az intuíció...bár szerintem más dolgokban is, de legyen itt néhány történet:

motor_accident.jpg

Hegyvidéken mentünk egy kis csoporttal, és éreztem, hogy az előttem levő motorossal valami nem fog stimmelni. Akkorát bukott, hogy totálkáros lett a motor. Szerencsére a Sanyinak nem lett baja.

Máskor a szalagkorláton bukott át egy kedves barátom, 12 métert zuhant a szakadékba a sziklák közé, és a csoportból egy másik barátom mászott le hozzá, és a karjaiban halt meg.

Még egy: buszon utaztam, és egy embert láttam magamban, feltett lábakkal. Nem volt jó érzésem. Két megálló múlva láttam egy motorost, aki nagyon durván felborult.

A tanfolyamon mondtad, hogy intuíciónk 70%-ban figyelmeztet a veszélyekre. Hát ez biztosan így van.

Megyek ismétlésre!

Hálás vagyok a tanításért!

Attila

Szólj hozzá!
Címkék: intuicio

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr8913996382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása