Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

Sajnos nem hallgattam az intuíciómra...

2017. február 28. 13:03 - Bognár Tas

Szia Tas!

Kérted, hogy osszak meg intuíciós sztorikat, hát itt egy anti-történet, ami annak tanulságául szolgál, hogy hallgassunk az intuíciónkra, mert komolyabb, fatális eseményektől menthetjük meg magunkat.

Görögországban, egy öböl partján élveztem a napsütést, éppen ebéd után voltam, meglehetősen ellazulva. Csak néztem, ahogy a hajósok -helyiek és turisták- egymás után jönnek-mennek a tengeri csónakázásból.

diningonthebeachy.jpg

Egy fiatal páron akadt meg a szemem, ahogy a két kisgyerekkel mennek le a vízhez. Valami miatt rátapadt a szemem erre a családra, és egy nagyon erősen rossz érzés fogott el. Még nem tudtam miért.

Majd amikor beültek a csónakba mentőmellény nélkül, azonnal felpattantam, mert összeállt a kép, és biztos voltam benne, hogy ebből baj lesz. Aztán inkább nem rohantam oda, nem kiabáltam oda, mert már sokszor rámszóltak, hogy ne avatkozzak bele mindig mindenbe. Inkább a fiamnak adtam kiselőadást, hogy "na ezt nem szabad csinálni".

A rossz érzésem mégsem múlt el, majd amikor kb. 2 óra múlva több mentőautó érkezett a partra, újra felerősödött bennem a kép, hogy az egyik gyereknek baja lett. El is mentem a helyszínről, kavarodtak bennem az érzések és a gondolatok.

Másnap a helyiektől megtudtam, hogy a kishajó felborult, és az egyik gyerek elsüllyedt. Tudom, nem egy vidám történet, de nagyon mély nyomot hagyott bennem. Tanulságként szeretném mindenkinek átadni ezt a tapasztalatot, mert igenis hallgassunk az intuíciónkra, hiszen akár életet is menthet!

Hamarosan írok még történetet, mert van még pár, csak kérted, hogy legyek rövid, és hát így sikerült.

Szia,

Emese

 

Szólj hozzá!
Címkék: intuicio

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr5812300459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása