Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

Kétszer jártam a csömöri tónál

2016. április 24. 04:18 - Bognár Tas

Először mentálisan, majd fizikailag

"Először is köszönöm szívből a tegnapi tanfolyamot! Még éjfélkor is a kezem auráját nézegettem a fürdőszobában, de nem is ezért írok, az aurát már a tanfolyamon is láttam:)

Egy barátom (akivel mellesleg együtt végeztem tegnap nálad a tanfolyamot), megkérdezte ma délben, van e kedvem kimenni ma a csömöri tóhoz?

Miért ne, gondoltam, bár még soha életemben nem voltam ott, azt sem tudtam eszik, vagy isszák. :)

csomorito.jpg

Mondtam is neki viccből, hogy  megnézem a tegnap tanult irányított távolbalátás technikával, aztán ott összehasonlítjuk mit is képzelegtem róla.

Délben ledőltem, fél egyik dolgoztam a tóvalJ. Több tucat kérdést tettem fel a tó felé, miután az energiáját már magaménak éreztem. Alakja, partja, környezete, vannak e fák, padok, híd, horgászok, vagy fürdésre használható e, sütögetni lehet e? stb….

Én nem nagyon látok képeket, ha nagyon koncentrálok, akkor is csak minimálisan, de minden kérdésre érkezetek a válaszok.

A vesztesek nyugalmával indultam a tóhoz, gondoltam gyakorlás nélkül az idő rövidségére tekintettel, ugyan mit találhatok el? Amikor megláttam, azt gondoltam mindenben tévedtem. Kerestem a dombokat körülötte, egy sem volt. Rossz kedvem lett.

Sétálni kezdtünk: Jé egy ház, ezt láttam, jé a partja pont olyan, mint láttam…..Szabályos téglalap formát láttam „álmomban”, az 90 %-ban volt igaz. Mentünk mendegéltünk, én olyan lettem, mint egy kisgyerek. Kérdeztem a Lacitól, hogy cső az van itt? Milyen cső?-kérdezte? Azt nem tudom, mondtam én, csak csöveket láttam kilógni mikor koncentráltam. Sétáltunk a horgászok mellett, amiről szintén „tudtam”, hogy lesznek. Láttam sütögető helyeket is, de olyan emberek által összehordott mindenféle kövekből. Na, az is pont olyan volt. Még a színvonala is. Ott volt a híd is, ahol lennie kellett!

A látomásom elején jöttek ilyen sátortetős képek, melyeket gyorsan elhessegettem, hogy ugyan már… Sátortető? Hát kár volt, ugyanis pont olyan kis fedett asztalok voltak padokkal, melynek sátortető alakú tetejük volt. Láttam a fákat, a nádast, minden stimmelt. Csak a cső, az hiányzott. Nem értettem.

Kutyával mentünk, szegény már nagyon szomjas volt, lementem vele a partra, hogy igyon, és akkor……. Ott voltak a csövek!!! Nem tudom mi célból, de a horgászhelyeknél mindenhol volt egy két vascső a vízbe leszúrva a parton. Majdnem megállt a szívemJ Itt vannak, az én csöveimJ.

Néhány apróbb részletet kivéve, mindent „láttam”.

Gondoltam elmesélem és megköszönöm Néked, hogy ma kétszer járhattam a csömöri tónálJJ

Remélem nem múlik el a „tehetségem”!!  :)

KÖSZÖNÖM! KÖSZÖNÖM! KÖSZÖNÖM! KÖSZÖNÖM! KÖSZÖNÖM! KÖSZÖNÖM!"

Andi

Szólj hozzá!
Címkék: intuicio

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr178658200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása