Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

Egy rablás intuitív meghiúsítása...

2018. január 11. 04:58 - Bognár Tas

Szia Tas!

Itt egy friss intuíciós sztori: megéreztem, hogy több millió forintos eszközeimet el fogják lopni.

theft.jpg

Na ez így nem teljesen igaz, mert azt konkrétan nem éreztem, hogy az eszközöket akarják elvinni, csak annyi történt, hogy amikor a gyerekemhez mentem látogatóba a kórházba, minden előjel nélkül lett az az érzésem, hogy le kell mennem a kocsihoz...nem értettem miért, de erős volt az érzés.

Amint kiléptem a parkolóba, azt láttam, hogy egy férfi a nagy dobozzal (3.5 millió), és a notebookommal (felbecsülhetetlen adatok) éppen abban a pillanatban sétál el a kocsimtól, amit véletlenül nyitva hagytam (bravó).

Namost az a kérdésem: mennyi esélye van, hogy éppen akkor, pont ott vagyok a jó helyen és a jó időben? Egyébként emlékszem, hogy amikor otthagytam a kocsit, vissza is néztem, megtorpantam, hogy "minden rendben?" De valahogy annyira siettem a fiamhoz, hogy elhesegettem a furcsa érzést.

Visszaszereztem a munkaeszközeimet...de ha nincs a megérzés, akkor biztosan nagy bajban lettem volna, mert nem volt rá biztosítás...

Köszönöm a tanultakat Tas!

Üdvözlettel:

Dávid

Szólj hozzá!
Címkék: intuicio

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr5413565491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása