Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

Intuitív diagnózis beteg macskám problémájának feltárására

2017. március 02. 11:48 - Bognár Tas

Kedves Tas,

Küldök egy sikeres történetet, ami kifejezetten jól passzol a blogodba, remélem érdemesnek találod, hogy megoszd másokkal. A macskám problémájának gyökerét sikerült intuitíve teljesen pontosan megállapítanom!

coughing-cats.jpg

Nem véletlenül Banditának hívják, és egyre gyakrabban kezdett tünetezni, mintha asztmás lenne. Elvittem a dokihoz, többször is, de sajnos a dokinál nem produkált éppen semmit, ezért nem tudta megmondani az orvos, hogy igazából mi a baja.

Otthon tanácstalanul álldogáltam, majd kicsit kételkedve önmagamban, de nekiálltam a tanfolyamon tanultak minden részét bevetni, mert már máshoz nem tudtam nyúlni...és végülis amúgysem árthatok Banditának azzal, hogy intuitíve átnézem.

Leültem kényelmesen, mély meditatív állapotba került a Nepáli Osztott Fókusszal (természetesen a szükséges illóolajok, kristályok, gyógyteák stb társaságában), és mondhatni, hogy szinte azonnal beugrott két dolog. Egyik, hogy ez nem asztma, hanem valamilyen orrüreg, vagy valami más üreges probléma, és folyamatosan az lebegett lelki szemem előtt, hogy "sinus"...pedig nincs nagy orvosi tapasztalatom, közgazdász vagyok... A másik -már logikusan megmagyarázható- ötletem támadt még, hogy fel kéne venni videóra, amikor éppen agonizál Bandita.

Három ilyen felvétellel elmentem újra a dokihoz, aki mindenben visszaigazolt, elmagyarázta ezt a sinus-problémát, majd azt mondta, hogy "miért nem nekem jutott eszembe ez a videó ötlet???"

Én teljesen ledöbbentem, mennyire pontos volt az intuícióm...erre tényleg nem számítottam!

Gondoltam megosztom vele az intuíció jelentőségét, amivel biztosan kiegészítheti tanult tudását, de inkább hagytam. Nem mertem átmenni spirituálisba...sajnos. Pedig annyira örülnék, ha minél többen használnák intuíciójukat, mert tényleg hihetetlenül működik, ha az ember gyakrabban gyakorolja.

Köszönök mindent!

Szia!

Alexa 

komment
Címkék: intuicio

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr3612307037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása