Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

Megálmodtam párom húgának jövőbeli foglalkozását

2017. február 13. 14:10 - Bognár Tas

Szia Tas!

Tegnap nagyon meglepődtem, amikor egy régi ismerősöm éppen arról beszélt, hogy a húga most gyógypedagógiát tanul. Tényleg hihetetlen, ugyanis hónapokkal korábban megálmodtam.

beauty.jpg

Az álom lényegi része az volt, hogy odalép hozzám, bemutatkozik, és a neve mögé illeszti, hogy "gyógypedagógus vagyok". Ezt nem értettem, hiszen más volt a foglalkozása korábban, és elhesegettem az álom lényegét, mint általában szoktam tenni.

De tegnap én is lesokkolódtam, majd az ismerősöm is. Talán azért lehetett ez az álom, mert gyakorlom -néha- a Nálad tanultakat (intuíció), de mint említetted, a lélek szeme nem csak nappal működik, hanem éjszaka is (álmok). És így van!

Így saját hivatásunkkal kapcsolatban is álmodhatunk? Beleláthatunk a jövőbe éjszaka is? Gondolom igen...

Megyek az áprilisi Tudatos Álmodás tanfolyamodra!

Öleléssel: Márta

Szólj hozzá!
Címkék: alomvilag

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr8912253950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása