Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

Újra gyakorló intuitív orvos tapasztalatai

2017. január 25. 09:37 - Bognár Tas

Kedves Tas!

Azért írok, hogy elmeséljem Neked tapasztalatomat a gyakorlás fontosságával kapcsolatban, esetleg inspiráljam tanítványaidat, milyen jó élmény, ha kisebb szünet után újra elkezdik gyakorolni az intuíciós technikákat.

doctor_intuition.jpg

Kicsit zilált életem van, sok a rendelés, a család, az ünnepek...tehát kicsit kizökkentem a gyakorlásból, és mintha csökkentek volna az intuíciós tapasztalataim, amivel gondolom nem mondtam újat.

Ahogy kicsit csendesedett az életem, ismét komolyabban vettem a technikák gyakorlását, és némileg meglepődtem, hogy mennyire gyorsan megyek mélyebb tudatállapotba, illetve még azt vettem észre, hogy már nem is kell nagyon "nullára" kerülnöm, hogy pontosodjon az intuícióm. Egyszerűen érzem az agyamon, a fejemben, hogy már relaxált, meditatív állapotban vagyok. Igaz, már évek óta csinálom a technikákat, amiket Tőled tanultunk, nyilván ennek is köszönhető, hogy rutinosabb lettem...

A minap beszéltem egy barátommal, és miután letettem a telefont, elkapott egy érzés, hogy az apukája most fog meghalni. Másnap meghalt! Néha meglep, hogy mennyire működik az intuícióm. Ugyanígy tapasztalom, hogy ha nem gyakorlok, akkor ismét kicsit "vakon" teszem a dolgaimat, vagy meglepődök történéseken, amiket megérezhettem volna, ha gyakorlok.

Tehát rá kellett jönnöm, hogy ez egy olyan képesség, ami ugyan velünk született, de életben kell tartani gyakorlással! Írok még tapasztalatokat a közeljövőben!

Üdvözlettel,

Nándi

komment
Címkék: intuicio

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr2612152171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása