Pszichoinformatika

A végtelen tudat ismeretlen területei.

Egy étterem tulajdonos intuíciója

2016. november 10. 07:53 - Bognár Tas

Kedves Tas!

A mostani történetemet szeretném megosztani. Mint tudod, egy étterem tulajdonosa vagyok, ami egy kutyabarát étterem is egyben.

dog-friendly-restaurant.jpg

A következő történt, amin én is meglepődtem: zárás előtt a pincérnő mondta, hogy készülődhetünk a zárásra, mert szerinte már nem jön senki. Én nem nagyon reagáltam, majd elkezdtem netezni az irodában. Ekkor a monitor jobb alsó sarkában ránéztem az órára, és volt egy erős érzésem, hogy 8-9 perc múlva be fog esni egy társaság az étterembe, kutyával.

Majd 8.5 perc múlva jött a társaság, kutyával!

A pincérnő elhűlve csak annyit mondott, hogy lehet, elvégzi Ő is az intuíciós tanfolyamot, mert az utóbbi időben nagyon eltalálok dolgokat.

Remélem így is lesz, mert a közös munkánk során nagyon sokat segítene, ha a munkatársam, a jobbkezem konkrétan nem csak gondolkozik vakon, hanem érzékel is.

Próbálkozom a lottószámokkal is...ha ilyen pontos leszek, menni fog...remélem...

Üdvözlettel,

András

Szólj hozzá!
Címkék: intuicio

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichoinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr2211946709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása